NO PASARAN
ESTIMATS MURALLERS I ALTRES AMICS, AHIR ES VA CELEBRAR REUNIÓ DE VOCALS A L'ASSOCIACIÓ I PER LO VIST S'HA PROPOSSAT CANVIAR DE NOU (I JA EN VAN DOS) EL ORDRE DE DESFILADA, DE MANERA QUE ENCARA NO SE COM A LA MURALLA ENS TOCA L'ALFERESIA CRISTIANA EL ANY QUE VE. I DIC JO, SI AL 2.003, VAREN TINDRE L'ALFERESIA, AL 2005 EL REGNAT, AL 2.006 L'ABANDERADA DE L'ASSOCIACIO I ARA VOLEN QUE AL 2.008 ALTRA VEGADA L'ALFERESIA. DE NOU UN DESGAVELL, EN LIMITE COMENTARIS FINS QUE AQUET CAP DE SETMANA M'INFORME BE DE LA PROPOSTA I DELS SEUS MOTIUS, PER CONVOCAR REUNIÓ URGENT I EXTRAORDINARIA PER PENDRE LES MESURES OPORTUNES.

78 comentaris:
HE DE CONFESAR QUE NO VA ANAR NINGUN VOCAL DE LA MURALLA A LA REUNIÓ, SI BE LA NOSTRA AMIGA LAURA (MALVINS DE LA MURALLA) EN VA INFORMAR DEL QUE PASSABA. EL PROPER DILLUNS INFORMARÉ AMB DETALL DEL QUE PASA
MOLT XUNGO ¿eSTA ASSOCIACIO QUE VOL AFONAMOS A TOTS??? SUPOSE QUE ENCARA NO ES DEFINITIU, PER CERT ELS VOCALS.... AY AY AY BO COM ESTA NIT ENS VOREM JA FEM TRAJES A TO DIOS JEJEJEJE, ALA BON FINDE PA TOTS
EL PROPER DIJOUS 22 NOVEMBRE A LES 21 H REUNIÓN EN EL LOCAL PER DEBATIR LA PROPOSTA DE CANVI DEL DESFILE CRISTIÀ I ALFERESIA 2008. PROPOSTA D'ALTERNATIVES PER PRESENTAR A L'ASSOCIACIÓ, JA QUE LES VOTACIONS SERÁN EL DÍA 11 DE DECEMBRE.
JOSE A MI NO ME AVISARON DE QUE HABIA NINGUNA REUNION DE VOCALES...
Despres de tot el ocorregut l`any passat amb la merda(disculpeu per la expresiò) de canvi que es va fer, novament la maquinaria "xapusera" de l`associaciò i "sus secuaces" (pepet sloi,etc...)es posa en marxa per a montar un altre lio que oh!!!,CASUALITATS DE LA VIDA,a qui perjudica?,doncs a les penyes que perjujdica sempre.Ja m`agradaria vore a mi que passaria si els perjudicats foren cebers,altaia,etc..., esta clar s`armaria la de Deu i al final no tindrien l`alferes.VOLVEMOS A LAS ANDADAS. Salut!!!.
Els Berebers estem amb vosaltres, no deixeu que vos endosen l`alferesia, lluiteu fins al final,ja esta be de que abusen sempre dels mateixos.
Podeu contar amb mosatros per a lo que faja falta.
Amunt la festa i fora els manipuladors!!!.
EL PIJOR DE TOT, NO ES QUE ENS TOQUE A LA MURALLA L'ALFERESIA, ES LA FALTA DE PREVISIÓ DE L'ASSOCIACIO, NO ES POT PRETENDRE EN EL MES DE DECEMBRE IMPOSAR UN CARREC FORA DE PRONOSTIC I DE PRESUPOST. NO ES EL MATEIX UN PRESUPOST DE FILA PER A UNES FESTES NORMALS QUE TINDRE CARREC, I MENYS PER A FILAES AMB POCA GENT COM LA NOSTRA.
SI L'ASSOCIACIO NO HA SEGUT CAPAS DE PREVINDRE AQUESTA SITUACIÓ, (RECORDEM QUE CONTRABANDISTES JA FA DOS ANYS QUE ESTÁ EN LA FESTA) QUE ASUMEIXQUEN RESPONSABILITATS
Bon dia, totalment d'acord Jose, tenim que fer algo perque ja esta be de que asto siga un caxondeo, ¿es podrien arreplegar firmes per a protestar?? la cuestio es fer algo i començar a menejamos ja
Vicenteeee ¿una pregunta se podria hacer algun enlace a una pagina para que la gente vote ??
Estic d'acord amb José. El pitjor és que açò ja es venia vindre des de que es fa fer Mossen i Contrabandistes i es va desfer Arquers.
´
Deurien d'haver fet una reunión abans de festes per a que a la filà que li toque (siga a qui siga), puguera pressupostar-ho.
I, per suposat, no te cap sentit que li toque a la Muralla.
Crec que és hora de que acabem amb aquest desastre
OLA MURALLERS, SOC PEPA DE MALVINS, I DE VERITAT QUE EM PAREIX MOLT FORTA AQUESTA SITUACIÓ.
FIRMES O EL QUE FAJA FALTA. JA SABEU QUE CONTEU AMB MI.
Gracies Jordi, Pepa i Bereber/a:
Estem estudiant l'estrategia a seguir, estareu degudament informats. L'ASSOCIACIÓ SOM TOTS ELS FESTERS I NO SOLS LA JUNTA ELECTA
Com be diu Jose gracies per els vostres comentaris amics festers, la veritat es que desde el divendres que Jose me ho va dir estic peganli voltes perque no se com algunes persones poden tindrer tan poc trellat i tanta desorganizacio, supose que la associacio tindra els noms dels nostres vocals, de ser aixina ¿perque no els va arribar la carteta de la reunio en cuestio?? de no se aixina culpa nostra.El dia 22 deuriem anar tots els que puguerem per lo menos a fer ruido i expresar el nostre malestar (per no dir MALAOSTIA)i per a la gent que com jo no estem a Altea aclarir de quina manera podem votar, per correu (xunga esta la cosa en lo que tarda algunes voltes) o delegant el nostre vot a algu el que esta clar es que no podem permitir que juguen en moatros de esta manera
LA VERITAT ES QUE A�O ES UNA VERGONYA. AQUESTS CANVIS SON DESASTROSOS SINO MIREU ELS MASEROS I ALMORAVIDES,EN 5 ANYS HAN TINGUT DOS VOLTES EL REGNAT MORO, CUANT HI HA PENYES QUE HAN TINGUT EL REGNAT A L�ANY 96 I EL TRONARAN A TINDRE AL 2008 (SEMPRE ES BENEFICIEN LES MATEIXES). ESTA CLAR QUE AQUESTA NOSTRA ASSOCIACIO, ES DE UNS CUANTS QUE ES CREUEN ELS MES FESTERS I ELS QUE MES ENTENEN DE FESTA I, LO QUE ESTAN FENT, ES AFONANT-LA.
TENIU EL RECOLSAMENT DELS QUE VOLEM FER DE LA FESTA MES FESTA
xelo, la votació per al canvi de l'ordre de desfilada es fará el día 11 de decembre, en junta de l'asociació (nomes voten els vocals, un vot per filá). L'assamble general de l'assocacio es el divendres dia 14/12 on es farán eleccions per a elegir nova junta electa.
RECALQUE: EL CANVI DEL DESFILE ES FARÁ PER VOTACIÓ DELS VOCALS, NO DE TOTS ELS FESTERS COM L'ALTRA VOLTA.
vale, pensaba que la votacio del dia 11 era per a tots els membres de l'associacio, ja esta clar
hola muralleros. muy muy muy injusto, esto no puede seguir asi. hasta el proximo viernes tenemos de plazo para enviar propuestas de cambio a la asociacion, veremos si sirve para algo. animo, estamos con vosotros. besitos muchos
esa patxino te preu,per cert, vau reglotar mes el divendres? fins quin hora?
hola soy luisa de malvins.
me parece muy fuerte que os vuelvan a dar ese cargo de nuevo.y ya no es solo eso...el aceptar el cargo de alferez implica que en breve volvereis a tener el reinado.
asi que no permitais que os avasallen de esa manera.
si buscais firmas ya sabeis que contais con la mia.
besos y que se solucione pronto(k)
Muralleros lo teneis muy dificel porque la propuesta de la asociación es muy justa y si no ya lo vereis, tanto mossen como contrabandistes están bien situados en el orden así que os toca el marron. Podeis presentar propuesta, pero siempre se fastidiará alguna peña, es así, no hay más, y corsaris no esta por la lavor, creo que tendréis que tragar y no ayudó nada que no asistierais a la reunión de vocales,la propuesta que hay es buena, vosotros vereis.Tamto carteia como corsaris sacaron las garras en la reunión.
Para empezar he de decirte que, personalmente es mi opinion no la de toda la peña, me parece fatal que entres en un debate sin identificarte, yo respeto todas las opiniones aunque no las comparta, primero es dificil ir a una reunion cuando no te ha llegado ninguna carta avisando de la fecha y la hora(por lo menos es lo que yo tengo entendido),segundo ¿que pasa que como se tiene que fastidiar alguna penya tenemos que ser nosotros y tragar segun tu?, en cuanto a lo de que corsaris y carteia sacaron las garras es logico nosotros de haber asistido hubieramos hecho lo mismo, por ultimo decirte que el comentario de mossen y contrabandistes estan bien colocados no lo se pero... ¿tu de que peña eres? y ya veriamos si fuera la tuya pensarias igual.
y por ultimo no se me ocurriria entrar a un blog al que no pertenezco anonimamente y encima a decir: tragaros el marron y a alguna peña le tenia que tocar.
pd. en este blog siempre sera bienvenido todo el que entre deje su comentario, critica o sugerencia pero sin animo de ofender
ESTIMAT ANONIM: NO ES PRESIS FASTIDIAR A NINGUNA PENYA, EL QUE LA MURALLA NO VOL PER NOSALTRES TAMPOC HO VOLEM PER A NINGÚ.
EL "MARRON" QUE S'EL TRAGUE L'ASSOCIACIÓ I SINO HAVER-HO PROPOST ABANS, NO EN DECEMBRE. SINO TENEN ALFERES, QUE NO HI HAJA ALFERES CRISTIÁ AL 2008, NOSALTRES NO PENSEM TIN-LO I APLEGAREM FINS AL FINAL
POST DATA:
Si els festers partim de la base de que hi ha que tragarse marrons en una festa, mal anem. La festa es per disfrutar no per fotre a ningú
Hay que joderse con el anonimo este, ya veremos quien se come el "marron" finalmente. Que sacaron las uñas???? yo tambien estube en esa reunion y no se dijeron nada mas que tonterias,ni uñas ni leches. Ademas me gustaria que averiguaras que año se refundo contrabandistes, hay veras si estan bien colocados listillo/a.
Besos y todo mi apollo a mis cristianitos favoritos.
que se ma ha olvidao firmar, el ultimo anonimo soy yo LA PATXI
Proposta original:
1. CEBERS
2. LA MURALLA
3. CARTEIA
4. CORSARIS
5. TEMPLARIS (ALFERES)
6. CRISTIANS D'ALTAIA
7. CONQUERIDORS
8. ARQUERS
9. MASEROS (REI)
Després de desfer-se Arquers:
1. CEBERS
2. LA MURALLA
3. CARTEIA
4. CORSARIS
5. TEMPLARIS (ALFERES)
6. CRISTIANS D'ALTAIA
7. CONQUERIDORS
8. MASEROS (REI)
Després de fer-se Contrabandistes i Mossen (en festes de 2007 - per tal de mantindre l'Alferes enmig):
1. CEBERS
2. LA MURALLA
3. CARTEIA
4. CORSARIS
5. TEMPLARIS (ALFERES)
6. CRISTIANS D'ALTAIA
7. CONQUERIDORS
8. MOSSEN
9. CONTRABANDISTES
10. MASEROS (REI)
El lògic per a 2007 hauria haver segut:
1. MOSSEN
2. CONTRABANDISTES
3. CEBERS
4. LA MURALLA
5. CARTEIA
6. CORSARIS
7. TEMPLARIS (ALFERES)
8. CRISTIANS D'ALTAIA
9. CONQUERIDORS
10. MASEROS (REI)
o millor (ja que coontrabandistes ja du 2 anys i el 2006 va tindre el Rei Cebers)
En qualsevol cas, l'Alferes li tocaria a la filà d'enmig (la 5 o la 6). Es a dir, La Muralla o Carteia. Com que La Muralla va tindre regnat en 2006, i Carteia en 2005, deuria de quedar:
1. MASEROS
2. MOSSEN
3. CEBERS
4. CONTRABANDISTES
5. LA MURALLA
6. CARTEIA (Alferes)
7. CORSARIS
8. TEMPLARIS
9. CRISTIANS D'ALTAIA
10. CONQUERIDORS (REGNAT)
Clar, d'eixa forma, Carteia tindria als 4 anys de tindre Alferes el Regnat en volta de 5 anys. Però és molt més lògic que Carteia tinga l'Alferes que no La Muralla. Corsaris es quedaria sense Alferes. És obvi que igual d'enmig està Cartèia que la Muralla (posicions 5 i 6), però com que La Muralla va tindre Regnat en 2006, i Carteia en 2005, deuria ser Carteia.
En qualsevol cas, crec que és una animalada que Carteia tinga l'Alferes sense haver-los avisat abans (no vullgueu per als demés el que no vullgueu per a vosaltres). Tenint en conte que Corsaris estava preparat per a tindre Alferes ja l'any passat (van estar a punt de triar Alferes dimarts de festes quan li corresponia a Templaris), i que enguany tenien en ment que lis tocava Alferes, una alternativa podria ser:
1. MASEROS
2. MOSSEN
3. CEBERS
4. CONTRABANDISTES
5. CORSARIS (Alferes)
6. LA MURALLA
7. CARTEIA
8. TEMPLARIS
9. CRISTIANS D'ALTAIA
10. CONQUERIDORS (REGNAT)
A partir d'ací 2 alternatives: o La Muralla i Carteia es queden sense Alferes, o es fa la següent serie:
2009
1. CONQUERIDORS
2. MASEROS
3. MOSSEN
4. CEBERS
5. CARTEIA (Alferes)
6. LA MURALLA
7. CORSARIS
8. CARTEIA
9. TEMPLARIS
10. CRISTIANS D'ALTAIA (Regnat)
2010
1. CRISTIANS D'ALTAIA
2. CONQUERIDORS
3. MASEROS
4. MOSSEN
5. CEBERS
6. LA MURALLA (Alferes)
7. CARTEIA
8. CORSARIS
9. CARTEIA
10. TEMPLARIS (Regnat)
I ja estem tots ordenats de nou...
O això o que no hi haja Alferes en 2008... però a vore ara a quí li endosen el marró. I es que açò es deuria d'haver parlat abanas, perquè estic segur que Corsaris (Regnat 2004) haguera acceptat si s'haguera avisat en temps.
En fí, no és fàcil, però almenys us explique quina és la situació...
Volia dir... o millor contrabandistes després de cebers (ja que coontrabandistes ja du 2 anys i el 2006 va tindre el Rei Cebers)
Hla soy Sandra de Mossen,lo que esta claro esk una peña se tiene k "fastidiar"pero lo k ay k tener en cuenta el tiempo en k cada fila tubo su ultimo cargo.Como es el caso de Mossen nosotros no hemos tenido ningun cargo en la historia d mossen ya k cuando se fundo solo duro dos años y la dieron de baja.
pienso k ay k aclararlo d una forma logica i justa.Estoy totalment d acuerdo enq vosotros abeis tenido cargo ace muy poco tiempo y k soys poocs,pero k pasa cn las filas k son mas festeros i no an tenido cargo ac tiempo.Creo k una forma justa d k recaiga un cargo a estas alturas deberia ser alguna filas d estas.
Ya que creo k nadie lo a dixo..
Juanitooooooo
muchisimas felicidades
21 añitos ya..
xéé..
como pasa el tiempo!
sigo esperando mi trozo de tarta!
Bon dia ¿continua la polemica? en fin jo ja vaig dir la meua opinio, i si madrile tens molta rao, pero com diu jose el que no volem per a moatros no el volem per als demes, tampoc volem endosarli "el marro" (mayormente lo que viene siendo gran fallo de la nostra benvollguda associacio) a cap penya aixina que jo per la meua part no dic res mes fins que parlem en la associacio i fem publica la nostra forma de actuar davant de este gaxull que han liat ells, ala bon dimarts per a tots
per cert joanet BOMBON!!!! felicidades muchasssss !!!!
Xelo, és el que precisament et dic en el missatge. Que no veig just que el marró se'l duga ninguna altra filà, però per suposat tampoc La Muralla. Que organitze l'Alferes l'Associació ;o)
Vull deixar clar que aquest és el meu annàlisi de la situació, i que en cap cas representa a una versió oficial. Es més. sols intenta donar informació sobre el que hi ha per a que pugueui preparar millor la vostra estratègia. Jo amb la Muralla a mort...
Sal·lutacions
Gracietes jordi per tot, ojala tots pensaren com moatros la festa es festa i no "sanjodersetoca" per cert ja tinc clar lo del orden tu com sempre el cabet a la faena jejejeje, ¿que tal por los madriles molt de fred??? recuerdos per a tu i belen.
Estimat Jordi:
Nomes fer alguna reflexió, sense que aixó supose que siga la postura oficial de la Muralla.
1.- Pareix ser que l'associació, en ves de preocuparse de que hi haja germanor entre tots els festers, s'esforse en que ens tinguen que portar mal entre nosaltres, per vore a qui se li fa la puta de endosar-li l'alferesia en el mes de decembre, cuant LA SEUA INEFICACIA I FALTA DE PREVISÓ ENS PORTA DE NOU A ESTA SITUACIÓ.
2.- Ara pareix que com el morto ens l'han endosat a nosaltres, som nosaltres els que tenim la papeleta de fer propostes (que sens dubte fotràn a alguna filá), responsabilitat que no volem asumir.
3.- Malgrat tot, estic adonamen pel carrer, que la solidaritat festera, s'acaba cuant s'ens acaba el Wisky, i deixem de fer exaltació de l'amistat.
4.- Com a reflexió, corregir que la muralla va tindre regnat el any 2.005, per lo que el 2.006 amb la nostra abanderada de l'associació varen desfilar en primer lloc, corresponent el SEGON LLOC A LA FILA CONTRABANDISTES (que desfilà per primera vegada. Aleshores i com que el 2.006 el regnat era de cebers el ordre de 2.007 hagera segut:
1.- Cebers Regnat 2.006
2.- Mossem (primera desfilada)
3.- Muralla
4.- Constrabandistes
5.- Carteia
6.- Corsaris
7- Templaris ( alferes)
8 Cristians de Altaia
9.- Conqueridors
10.-MAseros (REi)
Si pasem en el 2.008 el alferes a la posició número 5 enguny li tocaria a CONTRABANDISTES.
Peró insisteixc es nomes una reflexió, la meua posició personal (que no de la muralla que encara no ha decidit)sería, al any 2.008, per L'INEFICACIA DE L'ASSOCIACIÓ, QUE NO NI HAJA ALFERES CRISTIA
joan felicitats, que no siguen tot males noticies,
OPCIO A) I SI FEM ALFERES A FROILÁN,SEUS PARES PAGARÁN LA DERRAMA????, XELO POSAT EN CONTACTE AMB ZARZUELA
Buenas tardes!!!¿¿jose que tal va españa directo??? on esta la gent??? vinga que ja d'açi no res es divendres, recordeu de buscar fecha per al sopar nadalenc d'enguany el dijous ala vaig a ferme un cafenet
jajajaj aixo es telepatia i lo demes tonteries, no et preocupes que maricha ja esta al corrent i a lo millor per a fer menys dura la separacio lo millor es portar als xiquets a altea una temporaeta
Els berebers quan ens vam refundar a l'any 1998,l'associaciò ens va obligar a seguir amb l'ordre de desfilada en que es trobaba la penya en eixos moments, es a dir,que si eixe any seguint l'ordre establert la penya haguera ostentat algun carreg no haguerem tengut mes collons que asumir-lo,de fet vam tindre l'alferes al 2001,per tant els ordres establerts estan per a cumplirse i no per a canviar-los perjudicant a altres penyes.Nosaltres en aquest sentit vam crear un precedent, Murallers pense que podrieu utilitzarlo com a prova per a la vostra justa reclamaciò,salutacions de Pepe.
Gracies Pepe, una volta mes convindreu en que la culpa de nou es de l'associo, que deuria dir a una filá nova quin es el ordre que li correspon, i no marejarmos ara a nosaltres per a que fem propostes i perjudicar a algú
estic totalment d'acord amb tu jose.
Teniu que anar i agotar totes les possibilitats per a parar aquesta nova cacicà.No deixeu que vos prenguen el pel.
bona nit muralla, soc Bego de Mossen, jo tambe volia donar-vos el meu vot de que no tingueu vosaltres el alferez, (no es just) i mes en el temps que estem. D'acord en Jose que si tenia que ser Contrabandistes qui tinguera eixe carrec (i no vol dir que es foten ells clar), simpelement no podem estar modificant tot quant a certes persones l'interesen. Per la meua part no es normal lo que esta pasant ara. Molts Besets a tots.
Mossen tambe esta amb vosaltres, no em pareix logic que vos toque a vosaltres i ja que estem tampoc a nosaltres per que si no ens afonen abans de despegar,
Aon esta la solidaritat entre festers?
Una puntualització a Madrile desde Corsaris, has dit textualment
"Tenint en conte que Corsaris estava preparat per a tindre Alferes ja l'any passat (van estar a punt de triar Alferes dimarts de festes quan li corresponia a Templaris), i que enguany tenien en ment que lis tocava Alferes..."
Aixo no es veritat.Ni estavem preparats, ni ho teniem en ment ni vam estar a punt de triar alferes, i la font que t´haja dit aixó esta mal informada.
Aclarit este punt,crec que la asociacio ha fet la "chapusa" del segle, amb aquest tipus de canvis, actuacions o com vullgeu anomenar-vo el unic que s´aconseguix es crear mal ambient entre les penyes, entre els festers i que la gent cada volta tinga menys confiança en la asociació.
Esta clar que havia que fer canvis, pero S´han fet mal i tard.
Des de corsaris recolcem a la muralla pq no es just que tinguen tants carrecs en tan poc temps.
Alferes cristiá 2008: Pepe Serrat, que vos pareix?
pos cuan vaja dalt de la carrosa es te que andur bona cosa de tomacaes!!!
José, tens tota la raó del món. No havia tengut en compte lo de Contrabandistes.
Respecte al tema de l'Alferes en Corsaris, demane disculpes si no és així. Aquesta és la informació que ens va arribar a Templaris dimarts de festes de 2006 per la vesprada, quan una persona de Corsaris (que no ve al cas dir qui és) ens va dir que ells tenien l'Alferes i que anaven a triar-lo, i que de fet estaven a punt de fer una reunió. En eixe moment vam parlar amb Jordi Picó i es va parar el tema. Però en qualsevol cas no te més importància (i m'heu entés mal si penseu que he dit que Corsaris deuria tindre l'Alferes!). Tots estem d'acord en que ara mateix no se li pot endosar un càrrec a cap filà sense haver-ho pressuposat, i que les coses s'han fet mal. Estic segur que si s'hagués dit en temps (abans de festes), tant Corsaris com Carteia haurien acceptat, i fins i tot pot ser Contrabandistes, però ara mateix és una locura pretendre que una filà asumeixca un càrrec quan estem en Decembre i la loteria de Nadal (entre altres tantes coses) ja repartida. Torne a l'argument de Jose. No deuriem d'intentar buscar a qui li toca l'Alferes. Deuriem de fer-li vorer a l'Associació que el problema l'han creat ells, i que si no són capaços d'organitzar una Associació en un tema tant important com saber quí te l'Alferes en 2008, és que han fet malament les coses, i ara no poden fer-li a la Muralla solucionar el problema que ells han creat. Eixe és el missatge i estic 100% d'acord amb ell.
P.D.: Es trist veure cóm hi ha gent que vol fer-li mal a altres filades. Quina festa és aquesta?
Bon dia, se que vaig dir que no anava a parlar mes del tema pero es imposible, primer gracies de cor a tots per el vostre suport, pero anit parlant en jose peganli voltes desde el divendres la cosa es que per comentaris varios pel poble ja som els roins per no voler asumir el carrec lo que deriva en que el carrec li fot a un altra penya pero clar el proposar que enguany no tingam alferes cristia suposa fotrer a les 3 filaes que tenen carrec perque tenen que asumir mes gasto ¿que fem? ¿quina papeleta mos ha tocat? rode com rode el marro ja el tenim pero els de la muralla podrem en aixo i en lo que vinga i mes sabent que tenim recolçament de molta gent GRACIES A TOTS ELS QUE ESTEU DE LA NOSTRA PART
Tambe vullc dir que a mi tambe em van arribar noticies de que corsaris tenia el alferes i que inclus ja tenien algun que altre candidato ojo no dic en aixo que ara vos tinga que tocar a vosatros
Sabeu on naix tot aquest conflicte?. El dia que es va fer la famosa votacio general de tots els festers. Ara hi ha molta gent que diu que esta amb La Muralla i que es solidaritzen amb ells i elles....això es mentira.... molta gent que ara recolza a La Muralla va votar a favor de canviar la possicio del reinat i de l'alferecia, cosa que em pareix be, però recordeu que eixa proposta no contemplava originariament el canvi d'ordre de les filaes (mal proposat per part de l'associacio que sempre pren decissions afavorint als seus "amiguets" i en perjudici sempre de les mateixes filaes) i a pesar d'aixo algunes d'eixes persones "solidaries" ara amb La Muralla, no ho van ser en el seu dia amb els que vam eixir perjudicats. Es va fer una carta de desacord amb la decissio presa,que per supost no va tindre ningun exit, i al final es van quedar soles Vicedo d'Almoravides i els Berebers, ningu més. No ens enganyem, en totes les penyes hi ha molt d'egoisme... no volem tindre càrrec perque sabem que costa molts diners i faena i la majoria anem justos de diners. Jo faig una reflexio/proposta: per que no eliminem el càrrec d'alferes i deixem sols els càrrecs de rei/na,ambaixador/a, abanderat/ada i abanderat/ada de l'associació?. En "favor" de l'associació tinc que dir que es l'associació votada per tots i totes nosaltres i que per tant tenim el que hem decidit tindre i que si hi ha tanta gent que diu estar amb desacord amb el que fan i desfan, la democracia permet que hagen altres propostes que canvien la direccio de la mateixa, encara que aixo no vol dir que no puguem criticar lo que no ens pareix correcte. Amics i amigues de La Muralla, ojala tingeu la sort que no van tindre altres i la força per canviar aquest nou desproposit de la nostra "benvolguda" associacio. Salutacions.
Anit varem anar a l'associació per parlar amb el precident personalment i fer-li saber el nostre descontent amb la situació creada ( i no només per que ens toque l'alferes). Per part del President devant els nostres arguments de falta de previsió i origen de males relacions o confusions entre les filaes, ens arguementa:
1.- Que el ordre de desfile del 2.007 va ser provisional i que l'associació va decidir deixar per enguany el canvi.
2.- Que la proposta de canvi s'ha fet lo antes posible (estem casi en decembre)
3.- Que la Junta directiva electa, nomes fa una proposta i que la junta amb vocals, será la que ho confirme (eximint responsabilitats)
4.-Ens conviden a fer propostes, a lo que la Muralla es nega per no perjudicar a ningú i carregar en la responsabilitat (sin comerlo ni beberlo)
5.- Ens indiquen que la proposta que han fet te un error al no contar que Contrabandistes va desfilar per primera vegada al 2.006 i per lo tant deuria havero fet en 2ª posicio (la muralla tenia abandaredada de la l'associació) per lo que li tocaria la quinta posició al 2008 i per tant l'alferesia.
6.- Ens indiquen que mantidran reunió amb contrabandistes el dijous per vore si accepten el carrec (si l'accepten donen per tancat el problema i si no salvense quien pueda.
Per si estó no fora poc, tinc noticies de que estan presentan-se distintes propostes de canvi de l'ordre per votar el dia 11. Si cada fila en presenta una al final hi haurán 21 proposta.
I dic jo, aplegats a este punt, ORIGINAT PER CULPA DE LA ASSOCIACIO, que es canvie el ordre per al 2.009, i aquest any, li toque a qui li toque la quinta posíció, que trie voluntariament si vol acceptar el carrec o no, pero mai imposat. I si no l'accepta que no hi haja alferesia cristiana.
que sa fet lo antes posible??? que no es van donar conter de que contrabandistes estaba??? si es que..... p'abernos matao lo que hay que oir
Una de les opcions que s'han presentat per una filada mora es:
1.-maseros
2.-cebers
3.- muralla
4.- carteia
5.- corsaris (Alferes)
6.- Mossem
7.- Contrabandistes
8.- TEmplaris
9.- Altaia
10- Conqueridors( Rei)
Conforme vajen arribant-me més opcions aniré posanles
Lo de llevar el carrec d´alferes em pareix una opció a tindre en conter, pq si resulta que mes que una alegria es un problema i contibuix a que hi haja aquest tipus de situacions, es vota i el que decidixca la majoria.
Altra cosa que pasa es que cada any s´ha anat a mes amb el boato del alferes(que es el que en definitiva produeix aquest gasto tan desmesurat), jo propose posar un limit en aquest boato i aixi no valdria tanta pasta, tot el questio de parlavo, per que hi han hagut vegades que ha sigut mes espectacular el boato del alferes que el del rei, i aixo no deuria de ser.
Per últim dir que he sentit que contrabandistes no veuen em mals ulls el fet de ser alferes, i crec q en aquest cas( o en el cas de siga qui siga) l´asociació deuria donar una ajuda economica important a la penya q ostente el carrec per anunciar-ho tan tard.
PAkito no en pareix desacertada la teua opció. En cuant a les despeses del Alferes, ahir mateixa li deia al president, que no es trata sols del boato en si(ningú está obligat a res, cada un pot fer el que puga)però:
1.- en el mig any, ha de organitzar el tema de la carpa i barra amb la resta de carrecs, i aixó sempre du abocar de la butxaca, el botelló fa molt de mal.
2.- Sopar de carrecs (suposa també una despesa important.
3.- La filá amb alferes ha de dur la banda a la entrada cristiana (mes factura de banda).
4.- Mes gasto de beguda
No es sols una cuestió de boato, es una despesa mes gran que s'ha de soportar amb previsió de presupost, i per supost amb un minim d'il.lució, no com a imposició, que es el que va a fer-se enguany
en referia la banda a la diana cristiana, no a la entrada clar está
BUFFFFFF, sin comentarios.
Me estan dando ganas de pirarme de viaje el proximo septiembre.
Animo chicos. Besos. VISCA ELS CRISTIANS DE LA MURALLA.
MURALLERS DEL MEU COR, AL PARLAR EN EL PRESIDENT DE LA ASSOCIACIO NO LI VAU DIR QUE LO QUE ENS FA FALTA ES UNA ASSOCIACIO EN UN POQUET DE TRELLAT? JO PENSE I SEMPRE HE DEFENSAT QUE NO ES DEU DE CRITICAR EL TREBALL DE LA ASSOCIACIO JA QUE ES UN POC DIFICIL FER LES COSES A GUST DE TOT I QUE EL QUE PENSE QUE HO POD FER MIJOR QUE ES PRESENTE I FAÇA FAENA PERO PER PRIMERA VOLTA, TIN QUE DIR QUE NO ES QUE ESTIGUEN EQUIVOCATS, SINO QUE HAN CLAVAT LA CAMA FINS A LO MES FONDO ES UNA VERGONYA LA FALTA DE PREVISIO QUE HAN TINGUT EN ESTE TEMA I DEURIEN DE ASUMIR EL SEU ERROR E INTENTAR RECTIFICAR; ESPERE QUE TODO S'ACLARISCA PROMPTE I DESCANSEU QUE LA FORÇA VOS ACOMPANYE
Bon diaaaa ala ja per fi dijous hui reunio (no falteu i ja sabeu informacion by msm nomes acabar jajajaj) ala algu vol un cafenet?? l'acabe de fer
abanda de la proposta de canvi del ordre desfile cristiá, la associació fa igualment una proposta per establir una norma sobre l'ingres o baixa de les fiales, en 5 punts:
1.- En cas de ser una filà de nova creació, es situará al segón (2n) lloc de l'Entrà.
2.- la posició de l'Alferes serà sempre el cinquè (5è) lloc.
3.- En cas de que una filà es donde de baixa, l'alferes l'ocuparà la filà que estiga en el cinquè (5è) lloc.
4.- Aquella filà que es done de baixa, mantindrà l'ordre que tenia a l'hora de donar-se de baixa durant cinc anys.
5.- Es perdrán tots els drets com a filà a partir del sisé (6é) any de donar-se de baixa.
Hi ha una proposta que modifica el punt 1, en el sentit de dir que una filà de nova creació es situaria al sisè (6è) lloc ( derrere del alferes.
Jo veig problema al punt 3, en el cas de que es done de baixa una filá que estiga en les posicions (1 a 5), suposaria que el que estagera a la posició 6, baixaria a la 5, i li tocaria de nou l'alferes
Bon día muralla!!! La veritat es que jo tenia ben clar que l'alferesia la tindria contrabandistes, de fet, conec gent que anava apuntasse a eixa penya per ajudar i col.laborar amb ells. No entec el que ha pasat. Jo soc vocal de la meua penya i el altre día vaig estar a la reunió, i vaig flipar de com actua i parla la gent. Toto el mon va amb l'escopeta carregà. MOLT FORT!! sobre tot el vocal de cebers. De totes formes, es veritat que l'asociació a patinat, però també son persones i niha que antendre un poquet la seua posició. El que vos està passant a vosaltres li va passar fa res a maseros y almoravides, i ningú els va apoyar, alrevés la gent es va alegrar de que li tocara a ells, i tot va ser per canviar l'alferesia al lloc nº 5 aixina que ara niha que respetar-ho.Mireu a vore quin és el lloc original de contrabandistes que crec que els tirs van per ahí. La Cora amb la Muralla!!!
COMPARTIR UNA BONA NOVA (QUE NO TOT SIGUEN DESGRACIES) JA TENIM UN NOU XIQUET FILL D'UNA MURALLERA I UN BEREBER (DONARÁ TEMPS A CRIARLO PER A QUE SIGA ALFERES??.
OLE OLE Y OLEEEEE PEPET JA ESTA AL MON!!!!! ENHORABONA A BETRIU I PEPE ELS NOUS I FLAMANTES PARES!!!!
Primer de tot, donar l'enhorabona als nous pares, Bea i Pepe, una murallera i un bereber als que tant els agrada la festa i que segur que Pepet junior ix igual de festeret que els seus pares.
Despres volia fer una puntualitzacio, sense anim d'entrar en polemica, ni molt menys, al vocal de la cora: a Almoravides i a Maseros si que va haver una penya que els va recolzar: Moros Berebers. Torne a dir que va ser l'unica penya junt a Vicedo d'Almoravides que va arribar fins al final amb una carta de protesta que va intentar que no es portara avant el canvi d'ordre de les filaes (no s' oposaven al canvi de posicio de l'alferes i el reinat pero si al canvi d'ordre de les filaes ja que no es plantejava en la proposta original portada a votacio general). Originariament van firmar eixa carta Arquers, Maseros, Almoravides i Berebers però al final de tot nomes va quedar Vicedo i Berebers. Salutacions.
PERO AL FINAL EL ORDRE DE ALFERES Y DESFILADA COM ES??
tens tota la raó, Berebers va estar fins al final amb Maseros i Almoravides, es just reconeixvo.
enhorabona murallers per el nou membre de la penya i per el NO ALFEREZ
Nuevo miembro en la peñaa!! =D
Waii!!
Ya tenemos a otro baby por alli corriendo en un par de añitos!
Un besito para esos papiss!! =)
y otro para los demas!
q sapigueu q dsd el blog d maseros estem totalment d´acord amb el q aci comenteu.
conteu amb el nostre apollo.
canviant de tema, us em agregat tmb als nostres vinculs
salut i lluiteu x a q no vos caiga damunt el pes d una alferesia a estes altures
Bon diaaaa muralla i amics!! ja tenim el nadal damunt ¿heu posat fecha per al soparet nadalenc de la penya?
L'associació ha canviat la seua proposta de desfile cristià, comunicant-vo a totes les filades:
1 Maseros
2.Cebers
3. Mossem
4. Muralla
5. Contrabandistes (Alferes)
6. Carteia
7 Corsaris
8. Templaris
9. Altaia
10 Conqueridors (Rei)
No obstant lo cual la Muralla ha comunicat el desacort en la forma i temps de fer este canvi al mes de decembre, proposant que en cas de que la filà elegida per al alferes, puga triar entre tindre-lo o no, i en cas de que tinga l'alferes se li ajude economicament per l'associació. Publicarem en nova entrada la nostra postura oficial, presentada a la associacio.
ole ole y ole el nostre jose, si es que ... el que vale vale
No entiendo por´qué Carteia no tiene Alferez.
bon diaaaa !!!!! ¿y betriu ja esta en casa?? ala ja direu algo que asto esta paraet del tot
BON DIA A TOTS!!! EL DIA 21 LA GUARDIA NEGRA (REGNAT MORO 2008) FA UNA FESTA MONTANT UNA CARPA A LA PLAÇA DEL MERCADILLO SEGONS HAN POSAT AL SEU BLOG LA ENTRADA ES DE 6€ AMB COPETA INCLOSA TAMBE MONTARAN BARET PER AL RESOPO I LA FESTA DEL ROSCO LA FA CONQUERIDORS (ENCARA NO TINC INFORMACIO DEL LLOC PERO SI SE QUI TE ENTRADETES PER A VENDRER JEJEJEJE) ALA JA ES DIMECRES AIXINA QUE ANIMO QUE TENIM EL FINDE DAMUNT
BON DIAAAAAAAAAA DESPERTEUUUUSEEEE
Gracieds xeloo!
a vore si es calla ja el pesat eixe q sols vol q fotre... enfi q jo tmb vaig crear el blog en anim d q la meua penya es donara a coneixer i q com tu as dit puguerem parlar tots ja siguem festers o no, la questio es pasar el rato.
tmb dir q esperem q s aclarixca el embroll eixe q an montat..
Salut i força!
Publicar un comentario en la entrada